Una canción kurda: “La lengua kurda es nuestra lengua”

Actualidad Kurda – De nuevo el blog de Lengua Kurda nos ofrece la traducción de una famosa cancíon “Zimanê Kurdî zimanê me ye” de la gran cantante kurda Eyşe Şan (Aisha Shan), esperamos que os guste.

Zimanê Kurdî zimanê me ye // La lengua kurda es nuestra lengua
Zimanê Kurdî ew taca me ye // La lengua kurda, es nuestra corona
Şîrîn û xweş e ber dilê me ye // Es dulce, la tenemos mucho cariño
Nava dewran û ji esil û feslan // Hasta el fin de la humanidad, eternamente
Em ê tim hebin hebûna me ye // existiremos, ella es nuestra existencia

Zimanê Kurdî zimanê me ye // La lengua kurda es nuestra lengua
Zimanê Kurdî zimanê me ye // La lengua kurda es nuestra lengua
Zimanê Kurdî ew rewşa me ye // La lengua kurda, es nuestra tierra
Zimanê Kurdî hebûna me ye // La lengua kurda es nuestra existencia
Em ê tim hebin heta heye // Siempre existiremos, mientras ella exista

Ji Îraqê ji Îranê // De Iraq, de Irán
ji Helebê heta Şamê // De Alepo a Damasco
Ji Diyarbekirê ji aliyê Wanê // De Diyarbakir y del lado de Van
Kurd hene li Kurdistanê // Son los kurdos, del Kurdistán

Zimanê Kurdî zimanê me ye // La lengua kurda es nuestra lengua
Zimanê Kurdî ew rewşa me ye // La lengua kurda, es nuestra tierra
Zimanê Kurdî hebûna me ye // La lengua kurda es nuestra existencia
Em ê tim hebin heta heye // Siempre existiremos, mientras ella exista

Ez Eyşe me ez Eyşe Şan im // Soy Eyşe, soy Eyşe Şan
Ez xwîşka hemû Kurdan im // Soy hermana de todos los kurdos
Ji esil û fesilê Cibrîlan // Vengo del clan de los Cibril
Ez torimê esîlan im // Ese es mi origen

Zimanê Kurdî zimanê me ye // La lengua kurda es nuestra lengua
Şîrîn û xweş e ber dilê me ye // Es dulce, le tengo mucho cariño
Heta dewran û ji esil û fesilan // Hasta el fin de la humanidad, eternamente
Em ê tim hebin hebûna me ye // Siempre existiremos, mientras ella exista
Zimanê Kurdî zimanê me ye // La lengua kurda es nuestra lengua

Fuente: Lengua Kurda

Esta entrada fue publicada en Música y etiquetada , , . Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a Una canción kurda: “La lengua kurda es nuestra lengua”

  1. séchu dijo:

    Fantástica! Gracinhas, obrigado!

Responder

